Sveiki pusryčiai su chia sėklomis

 
 Nuotrauka Gabrieliaus Stanevičiaus. Pagaminta Kristinos Jatautaitės.

Nuotrauka Gabrieliaus Stanevičiaus. Pagaminta Kristinos Jatautaitės.

 

Jeigu kas praleidote skanių ir sveikų pusryčių receptą žurnale "Virtuvė", dalinuosi juo ir čia :)

Labai mėgstu čija sėklas (Chia) dar vadinamas ispaniniu šalaviju, kurios turi daugiau maistingų medžiagų nei dauguma vaisių, daržovių, sėklų ir grūdų. Jos prisotintos vitaminų ir mineralų. Taip pat tai nuostabi žarnyno šluota. Kodėl gi nepradėti ryto nuo jų!

Jums reikės:
2 šaukštų čija sėklų
200 ml šalto vandens
200 g graikiško jogurto
3-4 puselės konservuotų persikų


Iš vakaro čija sėklas užpilti vandeniu, kad išbrinktų. Ryte išbrinkusias sėklas sumaišyti su graikišku jogurtu. Konservuotus persikus susmulkinti ar sublenderiuoti ir uždėti ant jogurto sumaišyto su sėklomis. Vietoj persikų tinka visos sezoninės uogos, tik jas reiktų šiek tiek pasaldinti.

Sveikų ir skanių pusryčių!